Mistrzyni Świata UFC, Joanna Jędrzejczyk została ambasadorką marki Reebok

Marcin Lipiec 1, 2015 0
Mistrzyni Świata UFC, Joanna Jędrzejczyk  została ambasadorką marki Reebok





Marka Reebok podpisała właśnie kontrakt ambasadorski z Joanną Jędrzejczyk – jedną z najbardziej uzdolnionych polskich zawodniczek MMA. Jędrzejczyk jest pierwszą Polką w największej i najbardziej prestiżowej organizacji MMA na świecie – UFC. Szybko też stała się mistrzynią wagi słomkowej UFC, pokonując w marcu 2015 roku Carlę Esparza. Parę dni temu w czasie walki wieczoru na gali w Berlinie, Joanna udowodniła, że nie zamierza rozstawać się z pasem mistrzowskim, pokonując przez techniczny knockout Jessicę Penne.

Jędrzejczyk uosabia wszystko, co marka Reebok uznaje za najważniejsze w sporcie: odwagę, determinację oraz pokonywanie granic, które każdego dnia stawia przed nami nasze własne ciało. Choć sporty walki uważane są za mało kobiecą dyscyplinę, Mistrzyni Świata UFC niejednokrotnie pokazała podczas starć kobiece piękno prawdziwej wojowniczki, która za każdym razem odkrywa swoją siłę na nowo.

 „Reebok konsekwentnie pokazuje, że fitness może być naprawdę wymagający.” – mówi Jędrzejczyk. „Cieszę się, że razem będziemy mogli inspirować kobiety w Polsce trenowania jak fighterki. Plan oparty o MMA, boxing, czy kickboxing to gwarancja doskonałej formy”.

Ogłoszona w grudniu 2014 współpraca marki Reebok z organizacją UFC zelektryzowała świat mieszanych sztuk walki. Obie strony reprezentują podobne podejście do fitnessu. Polega ono na ciągłym stawianiu sobie wyzwań i testowaniu swoich ograniczeń. Marka Reebok pragnie wspierać społeczność zjednoczoną przez fitness we wspólnym celu – bycia najlepszą wersją samych siebie. Trudno wyobrazić sobie w Polsce lepszą ambasadorkę tego podejścia, niż popularna „JJ”.

Kolejne zwycięstwa Jędrzejczyk stawiają ją na szczycie w swojej kategorii, co powoduje, że staje się zarazem wymarzonym przeciwnikiem dla coraz silniejszej grupy pretendentek do przejęcia tytułu. Marka Reebok pragnie wesprzeć ją w jej dalszych osiągnięciach na ringu UFC, podobnie jak wspiera wielu innych sportowców walczących w tej organizacji, m.in. Rondę Rousey, która przetarła szlak Joannie i jako pierwsza kobieta podpisała kontrakt z UFC.

O marce Reebok





Reebok International Ltd., z siedzibą w Canton w stanie Massachusetts, to czołowy światowy projektant, producent i dystrybutor obuwia, odzieży i sprzętu sportowego fitness. Ta globalna marka jest pionierem na rynku sportowym i posiada bogatą historię w bieganiu, treningach i fitnessie. Reebok, poprzez rozwijanie produktów, technologii i programów treningowych, pomaga konsumentom wykorzystać ich sportowy potencjał oraz prowadzić zdrowy tryb życia. Marka jest ze swoimi konsumentami gdziekolwiek są i w jakikolwiek sposób dbają o formę – bez względu na to, czy trenują bieganie, taniec, jogę czy aerobik. Reebok Classics wykorzystuje natomiast dziedzictwo biznesowe marki i reprezentuje ją na rynku łączącym tematykę sportowo-lifestyle’ową.

Jako przedsiębiorstwo zależne od Grupy Adidas, firma działa w ramach różnych oddziałów pod markami Reebok, Reebok-CCM Hockey oraz Sports LicensedDivision. Reebok posiada również ekskluzywną kolekcję dedykowaną CrossFit i Reebok CrossFit Games oraz jest sponsorem tytularnym Reebok Spartan Race. Zapewnia również sportowe ubrania na potrzeby treningów LesMills.

Więcej informacji znajduje się na stronie www.reebok.com lub: http://reesha.re/plus; http://facebook.com/reebok; http://twitter.com/reebok; http://youtube.com/reebok.

O UFC®

UFC® (Ultimate Fighting Championship) to dominująca organizacja MMA (mixed martial arts) oraz największy na świecie dostawca transmisji pay-per-view. Kwatera główna UFC mieści się w Las Vegas, chociaż organizacja posiada także biura w Londynie, Toronto, Singapurze i Sao Paulo. UFC organizuje ponad 40 wydarzeń rocznie, które regularnie są wyprzedawane na najbardziej prestiżowych arenach na świecie. Programy UFC są transmitowane w 158 krajach i docierają do ponad miliarda gospodarstw domowych w 21 różnych językach. W USA UFC ma podpisaną długoletnią umowę z korporacją FOX, która zakłada transmisję 4 wydarzeń na żywo w sieci FOX, jak również reality show „The Ultimate Fighter” oraz tysiące godzin programów na kanałach FOX Sports 1 oraz FOX Sports 2.

Wiele długoterminowych umów na transmisje programów, UFC ma podpisanych ze stacjami telewizyjnymi w krajach Europy, Środkowego Wschodu oraz Afryki, wliczając stacje BT Sport, Abu Dhabi Media, VGTRK, NOVA Sport, Fox Netherlands oraz Kombat Sport. W 2014 UFC uruchomiło UFC FIGHT PASS™, digitalowy serwis subskrypcyjny dostępny na całym świecie, zawierający ekskluzywne wydarzenia na żywo, tysiące nagrań z walk oraz oryginalne treści.

Na licencji UFC GYM® działa  ponad 100 lokalizacji. Dodatkowo, UFC posiada własną telewizję UFC.TV® (oferującą transmisje na żywo na całym świecie), UFC FIT® (domowy program sportowo-żywieniowy), UFC Magazine, franszyzę na gry wideo z EA SPORTS, UFC Fight Club®, UFC Fan Expo®, UFC branded apparel, płyty DVD oraz na Blu-ray i Topps Trading Cards. Więcej informacji na UFC.com oraz Facebook.com/UFC, Twitter i Instagram: @UFC.

Leave A Response »

You must be logged in to post a comment.

Inline
Inline